BSE en BEM voor de schakelkast
De bus-schakeleenheid en de bus-ingangsmodule zijn er nu ook in een slanke 1-raster-behuizing voor de DIN-rail. Nieuwe functies maken de apparaten beter – in de schakelkast-bouwvorm evenals in de bewezen behuizingsvorm voor de doosinbouw.
De schakelapparaten BSE en BEM waren voorheen voor de verdeeldoos en een inbouw-installatie voorzien. Met de nieuwe bus-schakeleenheid en de nieuwe bus-ingangsmodule voor de DIN-rail biedt Siedle nu een zinvolle aanvulling – en voor ieder toepassingsdoel het passende apparaat.

De slanke behuizingen zijn dankzij een comfortabele inraster-bevestiging eenvoudig en plaatsbesparend in de schakelkast te monteren en glijden gegarandeerd niet weg. Een verder pluspunt: Programmeertoets en status-LED blijven ook na aanbrengen van de afdekstreep zichtbaar en toegankelijk. Additionele componenten zijn voor de montage niet vereist.
Met de nieuwe apparaten voor de DIN-rail zet Siedle zijn productonderhoud voort. Additionele functies waarderen de bus-schakeleenheid en de bus-ingangsmodule aanzienlijk op en gelden zowel voor de nieuwe schakelkast- als ook voor de bestaande doos-bouwvorm:

Bus-schakeleenheid (BSE)
Door de koppeling aan bestaande binnenstations zijn nieuwe schakelscenario's te creëren. Voorbeeld: Wordt in een gebouw met meerdere verdiepingen de deuropener gedrukt, dan gaat de lift automatisch naar de begane grond. Tegelijkertijd wordt op de etage van het betreffende binnenstation die gangverlichting geactiveerd.

Bus-ingangsmodule (BEM)
Het openen van de deur is nu ook decentraal via eenvoudige toetsen mogelijk, die in het gebouw verdeeld zijn. Niet alleen maar in artsenpraktijken, waarin de deuropeners vaak gebruikt moeten worden, zorgt dit voor kortere wegen en meer onafhankelijkheid.
Dealers
© 2020 S. Siedle & Söhne OHG
Twitter Facebook TOP